Add Your BusinessFree listing · editorial review · claim if already listedGet My Shortlist
Reviews for Keyper Abu Dhabi
Compare TrustScore verified reviews with Google and Airbnb. Filter by star rating to read specific experiences.
Loading reviews…
Browse reviews
Keyper Abu Dhabi
Filter by rating
Sort
Mustafa Al Hajj
Google
Disappointing experience. I was promised a quick move-in, but after I paid, communication dropped and I couldn’t get timely responses. I was unable to move in on my contract start date because the move-in permit process in Dubai takes several days - which I was never told about, even though my rent had already started. New tenants: get realistic timelines in writing before paying, and confirm the permit process upfront rather than relying on verbal promises.
20 Aug 2026
Lennon Wargenborg
Google
Renting has never been easier in Dubai! Smooth process, had everything done within a day or two. Kudos to the team at Keyper- super helpful & attentive.
20 Aug 2026
ghewa jawhary
Google
Rating only — no comment text.
19 Aug 2026
Imre Liivamets
Google
Really good experience with this company! I moved my apartment from my private managemet to Keyper and have had excellent experience so far. My agent is Karim Abouelseoud and I definitely recommend him, if it is possible to choose. Great communication and quotations and cleaning and maintenance all is done really fast. Very happy about all oh this and I am waiting for my second off-plan apartment to be ready, so that I can hand it over to Keyper aswell. Also the Keyper app is REALLY good. Shows the property values, ROIs, latest transactions, your property listinc etc. This is the future of tenancy!
19 Aug 2026
Loai Zakarna
Google
Young men like roses
14 Aug 2026
Jasmin Gasing
Google
My experience with Keyper has been positive overall. The process was smooth and convenient, especially as it gave me the flexibility to manage my rental payments monthly instead of having to cover the full amount through four upfront cheques. The assistance and guidance throughout the process were also helpful and made the arrangement easier to manage. One area that could make the service even better would be the option to include the security deposit and agency commission as part of the payment plan. I initially thought these costs could also be covered, so having this option would be very helpful for tenants managing the significant upfront expenses that come with moving into a new property. Overall, I appreciate the support and convenience Keyper has provided, and I hope this additional flexibility can be considered in the future.
Response from Keyper Abu Dhabi
Thank you for sharing such detailed feedback. We’re glad to hear that you had a positive experience with Keyper and found the monthly payment option and support team helpful. We also really appreciate your suggestion regarding including the security deposit and agency commission in the payment plan. We understand that these upfront costs can be significant when moving into a new home, and we’ll certainly take your feedback into consideration as we continue improving our services.
14 Aug 2026
Nicolas Konczak
Google
Please ask your team to respond to my WhatsApp messages. I have a major pipe leak in bathroom causing damage to walls and tiles and foundation. Issue has been reported since 28th June and until now I am being ignored by your team despite me following up every few days, and the issue is progressively getting worse that the damage in walls has spread to my bedroom.
Response from Keyper Abu Dhabi
Hi Nicolas, we're sorry to hear about the delay and the damage this has caused. A leak like this needs urgent attention, and we don't want you waiting on WhatsApp for that. Our team has already been notified, and the repair work has been scheduled.
7 Aug 2026
Ghafoor Ahmad
Google
I had an excellent experience with Keyper RNPL. The entire process was handled professionally from start to finish. Their team is incredibly responsive, efficient, and always quick to answer any questions or provide updates. Everything was processed smoothly and much faster than I expected, making the whole experience completely hassle-free. A special thanks to Rugved for his outstanding support throughout the process. His professionalism, responsiveness, and attention to detail made a real difference. I highly recommend Keyper RNPL to anyone looking for a reliable, transparent, and efficient service. Keep up the great work!
Response from Keyper Abu Dhabi
We're delighted to hear you had such a positive experience with our team. It's wonderful to know Rugved's professionalism, responsiveness, and attention to detail made a lasting impression. Thank you for your recommendation and for placing your trust in Keyper RNPL. We truly appreciate your support!
31 Jul 2026
Mead Hornsby
Google
Rugved was a saint to deal with. Had a lot of changing agreements from landlords and last minute decisions, but he remained agile and responsive the whole way through. Ace service.
Response from Keyper Abu Dhabi
We're delighted Rugved was able to make the process as smooth as possible despite the last-minute changes. Thank you for your trust and for recognizing his dedication. We truly appreciate your support!
31 Jul 2026
Duygu C
Google
Although my agreement was cancelled by the company, they withdrew almost AED 10,000 from my account twice without my consent. I am sharing my personal experience and advise others to CAREFULLY review their agreements and payment authorizations before dealing with this company!!
Response from Keyper Abu Dhabi
Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about the confusion surrounding your refund. Following the cancellation of your agreement, your refund was processed after the applicable termination fee, in accordance with the terms of your contract. We understand that your bank initially displayed the refund transaction as a debit, which understandably caused concern. After reviewing the matter with both our payment provider and the bank, we confirmed that this was a display format used by certain banks during the refund process and that no funds were withdrawn from your account without authorization. We appreciate that this situation was frustrating and are glad we were able to clarify the transaction. If you have any further questions, our team remains available to assist you.
31 Jul 2026
Charlene Botes
Google
Amazing Service! Very efficient and smooth process
Response from Keyper Abu Dhabi
We're thrilled to hear you had such a smooth and efficient experience! Thank you for your support, and we truly appreciate you choosing us.
31 Jul 2026
silbere bass
Google
Very good service and supportive customer service and I most definitely say thanks to the agent who was making follow up with me Rugved keep it up
Response from Keyper Abu Dhabi
We're delighted to hear you were happy with our service! Rugved will be pleased to know his consistent follow-up and support made a difference. Thank you for your encouragement and for choosing Keyper!
31 Jul 2026
Ichrak rouchdy
Google
I had a very disappointing experience with this real estate agency. Everything was fine until my tenancy contract ended. Once I decided not to renew with them, they completely stopped responding to my calls and messages. They also failed to complete the necessary move-out procedures and delayed returning my security deposit. Customer service should not end when a tenant chooses not to renew. I would not recommend this agency due to their lack of professionalism and poor after-service. It’s been a long time, and I still haven’t received my security deposit despite following up multiple times.
31 Jul 2026
Valentina Hertz
Google
Extremely poor experience. I strongly advise tenants to stay away from Keyper. I rented an apartment managed by this company and, despite paying my rent on time and remaining fully up to date with all payments, I received practically no assistance when one of the appliances broke down. After reporting the issue several times and repeatedly contacting the agent, the team failed to provide any proper response or solution. Their communication and payment practices are equally concerning. On some occasions, I was given only one day’s notice and threatened with deductions from my security deposit or complications regarding the reimbursement of invoices. Giving tenants such unreasonable deadlines makes it extremely easy for them to become involved in unnecessary financial or legal disputes. A property management company should provide support, communicate clearly and resolve maintenance issues—not create additional stress for tenants who are already fulfilling all their contractual obligations. For busy professionals who do not have the time to constantly chase an unresponsive and disorganised management team, my advice is simple: AVOID KEYPER. Their lack of communication, accountability and professionalism has made this an extremely negative rental experience.
21 Jul 2026
Courtney Anderson
Google
Great and smooth service! My representative Rugved, was patient, accommodating and knowledgeable. Thanks for making this process easy.
Response from Keyper Abu Dhabi
We're so pleased to hear you had a smooth experience! Rugved will be happy to know his patience, knowledge, and support made the process easy for you. Thank you for your trust and for sharing your experience!
21 Jul 2026
Rabeeh Abla
Google
Thank you Rugved for great service
Response from Keyper Abu Dhabi
We're glad Rugved provided you with a great experience! Thank you for your support and for taking the time to share your feedback. We truly appreciate it.
21 Jul 2026
Alaa Khier
Google
Amazing team and outstanding service from start to finish. A special thanks to Mr. Amjad for his exceptional support, professionalism, and prompt assistance throughout the entire process. He made the experience smooth and stress-free. I highly recommend Keyper to anyone looking for a reliable and hassle-free property rental service.
Response from Keyper Abu Dhabi
We're delighted to hear you had such a positive experience with our team! We'll be sure to share your appreciation with Mr. Amjad. Thank you for your recommendation and for trusting Keyper—we look forward to assisting you again in the future.
21 Jul 2026
Eduardo Alcazares
Google
Extremely unprofessional service. Based on my experience, tenants should proceed with caution when dealing with this agency. Once the rental contract began, it became extremely difficult to contact the agent responsible for the apartment. Even the office appeared unable to reach the agent, and responses often took between two weeks and two months. The washing machine has been defective since the first day of the tenancy. After two months, I still have not received a proper solution or clear response. I was eventually forced to purchase a replacement myself and potentially request reimbursement, although no firm confirmation was provided and probably will be a big issue for them. Their payment system they apply also does not appear to work correctly. Payment arrangements have been changed with very little notice, placing tenants under pressure to make payments within one day while being warned about possible legal action and rental penalty fees. Overall, my experience with this agency has been negative. The lack of communication, assistance, accountability, and professionalism has been unacceptable.
Response from Keyper Abu Dhabi
Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We have carefully reviewed your concerns internally. We acknowledge that there were delays in resolving the washing machine issue, which involved coordination with the property owner and the supplier under the manufacturer's warranty process. We also recognize that there were occasions where our communication could have been more consistent, and we appreciate you bringing this to our attention. Regarding the payment arrangements, our intention was always to ensure the tenancy remained in line with the agreed contractual terms while working with you to resolve any outstanding matters. We value all tenant feedback and continuously use it to improve our service and communication. If there are any outstanding concerns that remain unresolved, we would welcome the opportunity to discuss them further and work toward a fair resolution.
21 Jul 2026
Ryno Swart
Google
Thanks to Rugved for his assistance and help to setup. And make life easier
Response from Keyper Abu Dhabi
You're welcome! Glad I could help. Happy to hear the setup made things easier.
21 Jul 2026
Saeed A
Google
Rugved was a great help. Appreciate his support and patience through this process. Highly recommended
Response from Keyper Abu Dhabi
Really appreciate your thoughtful review. It was great working with you, and I'm glad everything went smoothly.